Klacht: ongewenste incassos

op 16 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Tijdens mijn eenmalige oriëntatie naar huurwoningen heb ik via de site van huurwoningen.nl een aanvraag gedaan. Dat deed ik die dag op meerdere sites. Later bleek dat dit bij huurwoningen.nl een verpakte abonnementsvorm was. Zonder dat ik daar bewust toestemming voor gegeven heb werd meteen een automatische incasso gestart. Het zal ergens verpakt gestaan hebben, maar dat is niet duidelijk. Zeker niet als je alleen informatie wenst. Nadat ik bewust werd van deze abonnementsvorm heb ik me daarna meteen succesvol uitgeschreven en gemeld dat ik geen diensten wilde afnemen en ook niet in de toekomst. Nu werd meerdere keren een automatische incasso gedaan vanuit huurwoningen.nl. Deze heb ik telkens gestorneerd en mijn bank gevraagd huurwoningen op een zwarte lijst te zetten en deze te blokkeren. Dat heeft de Rabobank gedaan, daarvoor dank.
Na meerdere telefonische contacten ( met 1 euro kosten) blijken zij niet van zins de kosten terug te nemen en blijven volharden en dreigen met deurwaarders.

Ga nooit in zee met deze oplichters. Het is een verkapte abonnementsvorm die je niet wil. Al die informatie is gewoon elders gratis op internet te vinden. Zij bieden geen enkele meerwaarde, maar zijn willens en wetens uit om zo geld te genereren.

Stop Huurwoningen.nl met deze malefiede praktijken

Indien zij geen incasso's meer doen en de facturen crediteren. Ik heb immer nooit bewust een betaalde dienst gevraagd.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Geachte heer Van Bemmel, Op Huurwoningen.nl is er inderdaad een account aangemaakt. Daarbij heeft u de voorwaarden geaccordeerd en ingestemd met de betalingsverplichting. De voorwaarden zijn overigens terug te vinden op de site, via de volgende link: http://www.huurwoningen.nl/voorwaarden.php. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door Leo57