Klacht: ongewenste emails

op 05 oktober 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al tijden krijg ik ongewenste mails van pabo.
verschillende keren heb ik mij afgemeld en ik blijf ze maar krijgen..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik NOOIT meer mails krijg van Pabo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Katrien van Hassel

1 maand geleden - Hoe men aan mijn email adres is gekomen is een vraag! Ik heb mij nooit aangemeld om reclame te ontvangen. Laat staan dat ik er ooit iets gekocht heb en een mailadres heb achtergelaten. Zo langzaamaan vind ik het byzonder storend worden

Bericht van Pabo

1 maand geleden - Beste mevrouw van Hassel, Zoals eerder aangegeven heb ik u gemaild en gebeld met het verzoek om als reactie op mijn mail, die u verwijderd had, alsnog een copie van een newsletter door te sturen. Ik ga nu nogmaals dezelfde mail doorsturen. Ik wil u graag verder helpen, maar heb daar wel uw medewerking voor nodig. Met vriendelijke groet, Wendy Webcare Team Pabo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 14 oktober 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Katrien van Hassel