Klacht: ongewenste automatische afschrijving

op 28 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ongewenste automatische afschrijving van buckaroo stichting huurwoningen!!!

als ik al mijn ongewenste betalingen retour heb en de automatische incasso (hoe kan dit???) per heden / zsm stopt

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 28 juli 2016 om 16:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Op onze website ziet u onder het kopje Lidmaatschap, bij het aanmaken van uw account en in de voorwaarden heel duidelijk vermeld staan dat u de eerste 7 dagen een gratis proefperiode heeft en dat de maandelijkse kosten na de eerste 7 dagen €19,95 zijn zolang het account staat ingeschreven.

Uiteraard kunt u op ieder gewenst moment uw account uitschrijven via de website of contact opnemen met onze klantenservice en via het contactformulier via onze website. Dit is ook mogelijk binnen de eerste 7 dagen, zodat u niets verschuldigd bent.

De kosten staan daarnaast duidelijk vermeld boven het veld waar u uw rekeningnummer in heeft gevuld.

Wij hebben uw account vandaag voor u uitgeschreven. U ontvangt hiervan tevens een bevestiging per e-mail.

Wij kunnen derhalve geen gehoor geven aan uw verzoek om de verschuldigde kosten te restitueren, daar onze kosten niet voor niets staan vermeld op onze website, en iedere consument die een account aanmaakt akkoord gaat met dezelfde voorwaarden met betrekking tot een premium account.

Mocht u verdere vragen hebben of uw accountgegevens willen inzien, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacy overwegingen niet op een openbare website.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door K@tinka2015