Klacht: ongewenste afschrijving van 3050

op 16 mei 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 3 maanden krijg ik sms’sen van 3050, dit betekent dat mijn maandelijkse mobiele telefoonkosten (bij T-mobile) gestegen zijn met 48 euro.
vorige keer heb ik deze uitgezet dacht ik, alleen het bedrag van 48 euro wordt nog steeds afgeschreven.
Wat kan ik nu nog doen?

Gewenste Oplossing:

het stopzetten van inningen van 3050, ik wil mijn 48 euro terug kunnen vorderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 15 juni 2016 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uw klacht onderzocht en u komt in aanmerking voor restitutie. Wij zullen een bedrag van € 48.00 aan u overmaken, daarvoor hebben wij wel uw bankrekeningnr (IBAN) , tenaamstelling en woonplaats nodig.
Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen kunnen wij het bedrag aan u overmaken.

Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig mogelijk aan u over te maken, u dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van minimaal 1 week na ontvangst van de gegevens.

Met vriendelijke groet,
SalesSupport

Alle klachten die gemeld zijn door anrude