Klacht: Ongewenst verschijnen van de website Badoo.com

op 23 maart 2012 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Ik lees regelmatig verhalen op de site wattpad.com, maar tegenwoordig krijg ik telkens ik naar een nieuwe pagina wil gaan een scherm te zien van de site Badoo.com waarin gevraagd wordt om mijn e-mailadres, naam enz. Ik wordt er helemaal gek van, ik kan de site wattpad niet meer gebruiken. Ik heb al geprobeerd pop-ups te blokkeren, de site zelf te blokkeren, ik heb de site zelfs al gerapporteerd bij microsoft. Niets helpt.

Een manier om de site effectief te blokkeren

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Hallo, Bedankt voor uw bericht. Wij zijn op zoek naar wat de oorzaak hiervan is, excuses voor dit ongemak. Zou u gelieve de volgende 2 dingen willen proberen en ons hiervan het resultaat willen laten weten? 1. Een andere browser (Firefox, Google Chrome, Safari, etc.) te gebruiken en dan naar YouTube gaan om te kijken of precies hetzelfde gebeurt. 2. De cookies van uw huidige browser te verwijderen, en dan weer naar youtube gaan om te testen of het probleem is opgelost of niet. U kunt op de volgende site lezen hoe cookies te verwijderen: http://www.hoemoetje.com/tag/cookies-verwijderen/. Zou u ons ook kunnen laten weten welke browser u gebruikt? We horen graag van u en hopen dit zsm te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Hallo, Bedankt voor uw geduld terwijl we dit probleem onderzochten. Helaas was dit veroorzaakt door een affiliate-partner die een programmeringsfout had gemaakt. We hebben dit per direct met de affiliate-partner besproken en zo het probleem opgelost. Excuses voor enig ongemak. We horen het graag als u nog verdere vragen heeft! Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 30 maart 2012 om 12:56 geantwoord

Excuses voor dit ongemak, gelukkig is het probleem inmiddels opgelost. Dit was geen reclame-campagne van Badoo, helaas was dit veroorzaakt door een programmeringsfout van een affiliate-partner en wij hebben dit zo spoedig mogelijk recht gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door LDewitte