Klacht: ongewenst toch abonnement bij pretium!

op 21 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn moeder is eind december 2013 gebeld door Pretium met de vraag of ze goedkoper wilde bellen en er is helemaal niet gesproken over een abonnement , dit was ook helemaal niet de bedoeling , na telefonisch contact , bleek er dus wel een abbo te zijn afgesloten , hier zijn we het dus niet mee eens en als er geen oplossing komt (ontbinding) gaan we verdere gerechtelijke stappen ondernemen want dit kan toch niet !

Gewenste Oplossing:

ontbinding van dat zogenaamde contract!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 21 januari 2014 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer of mevrouw De Neef,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 17 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium samen met uw moeder op 21 januari 2014 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Alle klachten die gemeld zijn door deneef