Klacht: ongewenst lid

op 07 oktober 2017 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest mijn gegevens invoeren voor een 2 maanden gratis lidmaatschap en ik kon dan gelijk testresultaten zien,helaas leek er iets mis te gaan,ik kon niks inzien,ineens werd er geld afgeschreven.na te hebben gebeld melde ze dat we een lidmaatschap aangevraagd hadden en daar een bevestiging van zouden hebben gehad,nou nooit gezien hoor…maar opzeggen kan maar pas na de volgende maand dus 2 maanden betaald zonder ook maar 1 testresultaat te hebben ingezien.

Gewenste Oplossing:

Wat wij willen is ons betaalde lidmaatschap geld terug aangezien we nooit een bevestiging hebben gehad en geen testresultaten hebben in kunnen zien,we dachten de consumentenbond zou toch te vertrouwen moeten zijn,maar helaas zelfs zij naaien je een oor aan,het gaat om het principe niet om het geld....aanpakken deze handen,ik heb gezien dat wij ook niet de enige zijn waarbij dit overkomen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Consumentenbond over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jmjj