Klacht: Ongewenst ingeschreven op Twoo

op 03 mei 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Op mijn Linkdin profiel stond een bericht van ene Gnosticus. Toen ik dit aanklikte, zag ik geen bericht, maar de volgende dag wel allemaal mensen die met mij wilden chatten omdat ik Twoo lid zou zijn. Echt je reinste misbruik van gegevens! Ik wil niets te maken hebben met Twoo en dit opgelost hebben. Echter een telefoonummer of mailadres is onvindbaar…grrrr.

Wanneer mijn inschrijving is verwijderd, zonder dat ik daarvoor hoef in te loggen. Ik heb mij immers niet ingeschreven, maar mijn Linkdin gegevens zijn gebruikt voor een inschrijving zonder toestemming. Dit behoort Twoo op te lossen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 04 mei 2017 om 12:47 geantwoord

Goedemiddag,

Dank je wel voor je bericht. Bij Twoo verloopt alle klantenondersteuning en -contact geschreven. Op deze manier kunnen al onze medewerkers op ieder gewenst moment inpikken.

Een van je contactpersonen trachtte jou onlangs inderdaad uit te nodigen voor Twoo, en via de uitnodiging die je ontving, registreerde je een voorlopige account op de site, zoals ook duidelijk uitgelegd in de uitnodigingsmail. Ik heb al je gegevens nu laten wissen voor je.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Gea.Bijzitter