Klacht: Ongewenst bellen

op 28 augustus 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de tweede keer dat ik door dit dubieuze bedrijf wordt gebeld , ik kon niet opnemen en belde terug toen kreeg ik de voicemail. Ik kon mij de vorige keer nog herinneren dat ik door ze ben gebeld dat er van mij nog een bedrag openstond. Erg induidelijk , dat ik te kennen gaf dat dit niet mogelijk was werd de verbinding verbroken.
Ik heb gelijk het nummer opgeslagen als nooit op even maar ze bellen nu met een ander nummer.
Hopelijk wordt hier iets tegeb gedaan.

Gewenste Oplossing:

De oplossing dat dit bedrijf aangepakt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft gebeld maar verbinding wordt verbroken als wij ons aankondigen. Wij hebben gezocht op het telefoonnummer. Deze kunnen wij niet koppelen aan een dossier. Het kan zijn dat wij u een verkeerd nummer hebben verkregen en u hierdoor onterecht hebben benaderd. Het telefoonnummer komt niet meer voor in ons systeem. Wij betreuren de gang van zaken ten zeerste en bieden u onze welgemeende excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Cinken