Klacht: Ongewenst Abbonoment van splendid club

op 29 maart 2013 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

in de loop van 2 weken geleden werd ik voor werk aangesproken door 2 mannen die voor splendid club werkten.
mij werd verteld dat ik een proefversie kon nemen van de kinderboeken, en dat ik alleen maar verzend kosten moest betalen en dat de boeken gratis waren.
ik heb na lang staan vragen of het echt een proef pakket was en of ik nergens aan vast zat.
mij werd verteld dat het gratis was en de 1e 3maanden en dat ik het dan daarna kon opzeggen. ik heb 27-03-2013 de boeken binnen gehad en op 29-03-2013 kreeg ik een rekening binnen van splendid club dat ik 33,80 euro moet betalen??
hiervan ben ik geschrokken en wil de boeken niet ik ga ze opsturen ik betaal het berdrag niniet ik ben hier zeer en zeer kwaad over omdat ze de hele tijd hebben staan liegen tegen mij en nog velen anderen! dit moet opgelost worden HET BEDRAG BETAAL IK NIET!!!

Mvg, Lily Agyemang

Opzegging van het zogenaamde "proefpakket" wat dus gewoon een abbonoment is.
Alleen betalen voor de retounering kosten van de boeken die ik terug wil sturen.
en ik ga de 33,80 NIET BETALEN!!
Ik wil niks met ze te maken hebben. en ik wil dat dit zo snel mogelijk is opgelost.
en dat ze in het vervolg hun personeel de waarheid laten spreken op straat en geen leugens.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Splendid club over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LASA