Klacht: ongewaardeerd huurder

op 15 januari 2018 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

ik ben woonachtig sinds 11 oktober dit jaar op adres maartensdijklaan 461 2541xp den haag vestiging vestia sinds ik hier woon heb ik ondervonden dat het niet zo snel gaat allemaal bij vestiazelfs nu 15 januari moet er weer iemand komen voor een stukje stucwerk dus we zijn al drie maanden verder heb alles al gezien stucadoors dakdekkers wegens lekage op het dak er wearen geen dorpollen in de woning aanwezig de muren in de woonkamer zijn opnieuw gestuuct de ketel moest vervangen worden daarna moest de keuken opnieuw getegeld worden noem maar zo gek niet op dus voel me niet prettig in de woning want zit nog te wachtenals het bgoed is is het de 18e allemaal verholpen maar daardoor heb ik 3 maanden en 1 wwek niet kunnen genieten van de woning want ik kan vanaf de 18 e pas mijn woning huiskamer gaan opknappen zeg maar eneerst plafond dan de muren en verven eerder kon niet want plfaond was niet af nog wegens de lekage dus hoop een tegemoet koming te kunnen verwachten als huurder van vestia mvg klazina gordijn

tevreden wanneer alle werkzaamheden klaar zijn

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door klazina1976