Klacht: ongevraagde toezendingen

op 05 juni 2021 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Op 5 mei heb ik een herdenkingsmunt besteld bij dit bedrijf. Nu krijg ik ongevraagd een nieuwe zending met factuur. Die heb ik niet besteld en wens deze ook niet te bewaren. de website lijkt heel wat, maar de klantenservice mailt automatisch terug dat ze niet zullen reageren, en bij het proberen in te loggen op de zogenaamde MijnAMK omgeving krijg ik ook niets dan foutmeldelingen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit fraudeurs zijn.

Heb de zending reeds teruggestuurd via Retour Afzender
Tevreden als ik nooit meer iets van deze mensen hoor

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amsterdams Muntkantoor over deze klacht.

Bericht van Amsterdams Muntkantoor

1 maand geleden - Geachte heer de Jager, Op 5 mei heeft u zich ingetekend op de Bevrijdingscollectie. U heeft hiervoor een kennismakingskorting van € 20,- ontvangen. Uit uw mail maken wij op dat u zich hiervan niet bewust was. Geen probleem. De Bevrijdingscollectie is inmiddels stopgezet. U zult dan ook geen leveringen meer toegestuurd krijgen. Met vriendelijke groeten / Kind regards, Klantenservice Amsterdams MuntKantoor

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jagerpl