Klacht: Ongevraagde sms diensten

op 21 augustus 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 4 augustus wordt er elke donderdag ongevraagd geld afgeschreven door Telefuture. Het betreft 3 euro per sms en er wordt 3 maal per donderdag afgeschreven en 1 donderdag zelfs 4 sms jes. Totaal bedrag nu 30 euro! Mijn dochter is 15 jaar dus minderjarig dus dit zou niet moeten kunnen! Mijn dochter heeft zich ook nooit aangemeld voor dit. Ik heb via T Mobile de mogelijkheid voor betaalde sms dienst nu uit gezet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als deze 30 euro terug betaald worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 22 augustus 2016 om 07:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uw klacht onderzocht en u komt in aanmerking voor restitutie. Wij zullen een bedrag van € 30,00 aan u overmaken, daarvoor hebben wij wel uw bankrekeningnr (IBAN) , tenaamstelling en woonplaats nodig.
Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen kunnen wij het bedrag aan u overmaken.

Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig mogelijk aan u over te maken, u dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van minimaal 1 week na ontvangst van de gegevens.

Met vriendelijke groet,
SalesSupport

Alle klachten die gemeld zijn door kimblokvoort