Klacht: Ongevraagde levering dure dagcreme

op 30 mei 2020 over Stayhealthy Products in de categorie Gezondheidswinkels

Stayhealthyproducts levert ongevraagd producten. Dit wordt opgestuurd zonder pakbon of orderbon. Om navraag te doen, zijn ze vervolgens niet bereikbaar via telefoon. Als je vervolgens het pakketje terug stuurt, geven ze aan het niet ontvangen te hebben. We hebben ook direct in de mail gekeken of er een bestelling was gedaan maar nergens stond een bevestiging van een bestelling.
Bij navraag via afterpay blijkt dit bedrijf dat veel vaker te doen en ook voor afterpay zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Afterpay geeft ook aan dat dit soort producten via Facebook vaak ongemerkt worden aangeboden als gratis monster waarvoor je vervolgens een fixe factuur voor krijgt.
Het gaat hier om een potje crème van 60 euro wat besteld zou zijn door mijn dochter van 14. Stayhealthy products is nu onvermurwbaar en wil nu mijn dochter op laten draaien voor kosten die inmiddels opgelopen zijn tot over de 80 euro voor een crème die we niet hebben.

Als de factuur kwijtgescholden wordt voor mijn minderjarige dochter.
Een nog mooier resultaat vind ik als dit anderen ook niet gebeurt, omdat het bedrijf stoot met dit soort ongevraagde zendingen of misleidingen via facebook.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stayhealthy Products

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stayhealthy Products nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NvandeKerkhof