Klacht: Ongevraagde boost

op 08 mei 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Geachte,het is al de tweede maal dat er een ongevraagde boost gegeven wordt op mijn profiel.Ik vind dit gewoon niet normaal.Hierdoor is er dus al 2x 29,99 € van mijn kredietkaart gehaald.Ik vraag jullie om deze creditering terug te storten a.u.b.Ik hoop dat jullie hier iets gaan aan doen anders zal ik verplicht verdere stappen moeten zetten want dit is oplichting!

Met vriendelijke groeten
Fabian Vanden Brom
0497243389

Terugbetaling van de boosten =59,98€

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

3 maanden geleden - Goedenavond Fabian, Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en ik zie dat je de automatische verlenging van je boostpakket nog niet had stopgezet via de instellingen van je account. Je kon dit op eender welk moment doen. De automatische verlenging en voorwaarden hieromtrent werden vermeld tijdens het aankoopproces. Ik heb de automatische verlenging zonet voor je stopgezet en ik heb je verzoek om terugbetaling doorgestuurd naar onze betaaldienst. Ik hou je zo snel mogelijk verder op de hoogte. Alvast dank voor je geduld!

Reactie van de melder van de klacht Fabian Vanden Brom

3 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor jullie reactie,ik heb nog een vraag,ik zie dat mijn profiel nog steeds een boost krijgt,is dat normaal? Alvast bedankt Fabian

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 09 mei 2017 om 10:42 geantwoord

Hallo Fabian,

Bedankt voor je geduld. Onze betaaldienst heeft me zonet bevestigd dat zij de aankoop van je laatste boostpakket aan jou hebben terugbetaald. Je profiel krijgt vanaf nu geen boost meer.

Mocht je verder vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Ik wens je nog een fijne dag toe!

Alle klachten die gemeld zijn door Fabian Vanden Brom