Klacht: Ongevraagde betaalde SMS-berichten

op 29 november 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang wekelijks SMS berichten van shortcode 5555. Zie bijlage.
Ik heb via payinfo.nl geprobeerd om deze dienst te stoppen, maar steeds wordt deze dienst weer ongevraagd ‘aan’ gezet.
Ik krijg wekelijks 4 sms berichten a €3,- per stuk. Dus in totaal €12,=.
Ik wil deze berichten niet meer ontvangen en al helemaal niet betalen voor ongevraagde SMS-berichten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de SMS-berichten van afzender 5555 stoppen en als ik de reeds gemaakte kosten terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Telefuture

1 week geleden - Beste, Wij hebben uw klacht onderzocht en u komt in aanmerking voor restitutie. Wij zullen een bedrag van € 30,00 aan u overmaken, daarvoor hebben wij wel uw bankrekeningnr (IBAN) , tenaamstelling en woonplaats nodig. Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen kunnen wij het bedrag aan u overmaken. Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig mogelijk aan u over te maken, u dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van minimaal 1 week na ontvangst van de gegevens. Met vriendelijke groet, SalesSupport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Joost Beeftink