Klacht: Ongevraagd SMS versturen

op 01 mei 2017 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Telefuture heeft ongevraagd 3 SMS\’jes naar mijn mobiele nummer verstuurd en € 7,50 in rekening gebracht. Dit is gebeurd op vrijdag 28 april om 15:19. Ik wil dat het geïnde geld wordt teruggestort.

Ik ben tevreden als het geïnde geld wordt teruggestort.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 01 mei 2017 om 13:58 geantwoord

Beste,

Er zijn ongevraagde berichten gestuurd en er zijn geen onterechte kosten in rekening gebracht :

U heeft op 28-04-2017 15:19 een gratis SMS ontvangen:
Stuur nu BETALEN naar 5040 voor je abonnement op Mobizzo, €7,50/week. Je betaalt via je telefoonrekening. Info: nl.mobizzo.com/help

In dit bericht zijn de kosten duidelijk vermeld, desondanks is hierop van af uw mobiele nummer gereageerd met het insturen van BETALEN
waarmee de dienst tot stand is gekomen.

Aan uw verzoek tot restitutie kunnen wij helaas niet tegemoet komen.

Met vriendelijke groet
Salessupport

Reactie van de melder van de klacht Rachid Akoudad

3 maanden geleden - Ik herhaal dat ik op geen enkele manier een abonnement ben aangegaan en ook is er via mijn mobiele nummer geen tekst met BETALEN naar 5040 verstuurd. Mijn verzoek blijft derhalve om het geïnde bedrag terug te storten

Reactie van de melder van de klacht Rachid Akoudad

3 maanden geleden - Waarom is deze klacht afgesloten terwijl er helemaal niets is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Rachid Akoudad