Klacht: Ongevraagd SMS dienst

op 10 mei 2017 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Op 26 april jl. heeft Telefuture ongevraagd € 7,50 in rekening gebracht bij mijn telecomprovider T-mobile. Ik heb nooit gevraagd om deze dienst en heb ook geen SMS verstuurd met het woord BETALEN naar 5040. Ik begrijp niet waarom het bedrijf een SMS dienst in rekening brengt terwijl ik hier niet expliciet om vraag.

Als het bedrijf Telefuture € 7,50 terugstort op mijn rekeningnummer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 12 mei 2017 om 10:01 geantwoord

Beste,

Wij hebben uw klacht onderzocht en u komt in aanmerking voor restitutie. Wij zullen een bedrag van € 7,50 aan u overmaken, daarvoor hebben wij wel uw bankrekeningnr (IBAN) , tenaamstelling en woonplaats nodig.
Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen kunnen wij het bedrag aan u overmaken.

Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig mogelijk aan u over te maken, u dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van minimaal 1 week na ontvangst van de gegevens.

SalesSupport

Alle klachten die gemeld zijn door Andoukar