Klacht: Ongevraagd geld van rekening afgeschreven

op 04 augustus 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer / mevrouw,

ABN AMRO heeft waarschijnlijk Lindorff ingeschakeld. Zonder enige onderbouwing of waarschuwing heeft Lindorff (waarschijnlijk met goedkeuring van ABN AMRO) 562 Euro van mijn rekening afgeschreven.

Dit is volgens mij illegaal, en brengt mij financieel verder in de problemen.

Daarnaast ontving ik een brief met daarin leugens: namelijk dat ik me niet aan mijn betalingsafspraak heb gehouden. Ik ken die mensen NIET, heb ook NOOIT afspraken met ze gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een goede uitleg hebben waarom ze dat bedrag van mijn rekening hebben afgeschreven, hoe dat bedrag is opgebouwd, en waarom ze liegen over afspraken die niet zijn gemaakt.

ABN AMRO heeft ook het een en ander uit te leggen, want zij moeten hiervan op de hoogte zijn.

Bedankt.

A. Olmez

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AdnanOlmez