Klacht: Ongevraagd een warm broodje tonijnsalade bij Subway Venlo Centrum

op 11 februari 2018 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Het broodje tonijn(salade) van mijn zoontje en mij werd ongevraagd in de toaster gelegd. Toen wij netjes aangaven daar niet om gevraagd te hebben de reactie ‘dan doen wij altijd’ en vervolgens wordt is een oplossing onbespreekbaar en worden wij genegeerd. We hebben de zaak helaas zonder broodje verlaten. Reactie van eigenaar “Ik heb het vandaag met de jonge dame in kwestie over het voorval gehad.Ze gaf zelf al aan dat ze, achteraf gezien, niet goed gehandeld had. Dit had ze anders moeten oplossen.En ook bij ons gaan niet alle broodjes zomaar in de toaster. Ik denk dat er een miscommunicatie is geweest tussen beide dames achter de balie. En die hoeft natuurlijk niet op de klant te worden afgewenteld”.
Helaas ontbreken de excuses !!!!

Helaas ontbreken na een uitgebreide mailwisseling nog steeds de excuses en voor een simpel excuus mailtje is het inmiddels te laat.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan123456789