Klacht: Ongevraag premium account

op 28 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Hallo,

Ik heb mij aangemeld op de website van huurwoningen.nl
Dit zou 7 dagen gratis zijn en daarna zou ik de mogelijkheid hebben om mijn account up te graden naar premium.

Dit heb ik nooit gedaan en op mijn account staat ook dat ik een gratis account heb.
Nu krijg ik een betalingsherinnering van hun dat ik mijn factuur moet betalen of ze geven het uit handen.

Nu is het ook nog eens zo dat zij mij op 22 juni hebben gemaild en mij een termijn hebben gesteld van 14 dagen om te betalen, daarna gaan ze het uit handen geven.
Nu ligt er vandaag, 6 dagen later, een brief van stopdedeurwaarder bij mij op de mat, met 40 euro extra kosten..
Dit zijn dus geen 14 dagen lijkt mij..

Ik heb nooit een premium account afgesloten en ben ook zeer zeker niet akkoord hiermee..
Bijgevoegd het mailcontact.

Als deze factuur wordt vernietigd.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u zich inschrijft voor de eerste 7 dagen gratis, heeft u al een premium account. U krijgt van ons de eerste 7 dagen gratis van uw premium account, wanneer u zich inschrijft hiervoor geeft u hiervoor een akkoord voor de betalingsverplichting. Graag vernemen wij om welk factuurnummer het gaat. Dan kunnen wij het e.e.a. voor u nakijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 09:50 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben inmiddels meermaals e-mailcontact met u gehad over de facturen die u van ons heeft ontvangen. Deze facturen hebben betrekking op meerdere maandincasso's die door u zijn gestorneerd.

Inmiddels zijn er drie facturen door u voldaan.

Wij gaan ervan uit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door nancytje92