Klacht: ongeorganiseerde rotzooi….

op 25 september 2017 over Excellent Movers in de categorie Verhuisbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd al spoedig een afspraak gemaakt om de dozen te leveren… Maar helaas; die dag kwam er niemand zonder enig bericht. Tijdens de 2e afspraak kwam men wel maar veel te laten. Tekort aan wagens was het excuse. Vorige week was de verhuizing gereserveerd tussen 11 en 12 uur. Dag vooraf werden we gebeld of we 2 uurtjes konden verschuiven. Maar die mogelijkheid hebben we niet gegeven. Dus we zaten netjes tussen de dozen te wachten om 11 uur. 18.50 kwam de eerste wagen. 01.00 volgende dag waren ze klaar met een lamp minder een lade uit de kast minder en beschadiging aan de tafel. Heb dit een paar dagen geleden per mail gestuurd maar tot nu toe geen reactie. Tevens was er onduidelijkheid over de prijs van de offerte. Tactisch werd ik terug gebeld net voor het uitladen. Ik kon €265,- bijbetalen en anders werd er niet uitgeladen…..
De 4 verhuizers hebben hard gewerkt en ik heb ze van een ruime fooi voorzien. Ze kunnen er denk ik niets aan doen en wens ze een betere werkgever met betere omstandigheden qua werktijden. Eén verhuizer heb ik de voicemail ingesproken of ze de lade nog in de vrachtwagen hebben liggen. Tot op de dag van vandaag…… geen bericht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn €280,- schadevergoeding heb ontvangen. Maar ik denk dat dit geen probleem is aangezien ik in de offerte las dat er en verzekering is afgesloten van €50.000,- Ik moet een nieuwe kast kopen, een nieuwe lamp en de tafel moet gelakt worden vanwege schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Excellent Movers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door frank_bergman