Klacht: Ongeorganiseerde bende bij parkeren

op 24 juni 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Vanavond mijn vrouw opgehaald van een vlucht uit Faro. Hiertoe kwam ik in een fuik van allemaal op elkaar wachtende auto’s bij de zgn. Kiss en ride route. De drukte werd begeleid door twee man van de militaire politie, daardoor werd de chaos nog groter. Door de slechte organisatie ben ik minstens 20 minuten bezig geweest om deze ellende weer te kunnen verlaten. Toen bleek mijn parkeerkaart niet meer geldig en werd ik geacht te betalen. Naast mij stond een auto met hetzelfde probleem en die chauffeur ging naar de kassa en blokkeerde de uitgang. Ik vond onjuist dat ik alsnog moest betalen door de chaos die vliegveld zelf creeert door de domme opzet van deze parkeer voorziening. Uiteindelijk werd de slagboom op mijn verzoek geopend. Het is voor mij onbegrijpelijk dat een luchthaven niet in staat is om adequate service te verlenen

In zulke situaties zouden de slagbomen gewoon open gezet moeten worden zodat het verkeer sneller kan doorstromen en de chaos zoals ik vandaag het ervaren uitblijft. Ik schaam me als Nederlnder voor dit visitekaartje richting vele buitenlanders die gebruik maken van deze voorziening. U heeft mijn avond ronduit verpest.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Klopping