Klacht: ongeoorloofd geld afschrijven en verkeerd jaartal in opzegmail

op 03 juli 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik kreeg een bon bij een blad van gratis proefnummer marie claire , waarna je her moest afzeggen, wat ik op tijd had gedaan.Ik kreeg de rest van de bladen toch toegestuurd en er werd geld van mijn rekening geïncasseerd zonder dat ik daar toestemming voor had gegeven.In de opzegmail hadden ze het verkeerde jaartal neergezet en moest dus door hun fout toch de bladen betalen, ook werd mij gevraagd ze terug te sturen wat ik dan zelf kon betalen terwijl het hun fout is.Ben zeer ontevreden met het contact met hun ook.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn 22 euro teug zou krijgen. Om dat ik op tijd opgezegd heb en door hun toedoen een incassobureau op mijn dak kreeg en ten onrechte vast zat aan dit blad.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 10 juli 2017 om 15:35 geantwoord

Geachte mevrouw Rieke,

Alle correspondentie en communicatie over uw financiën verlopen via uw schuldhulpverlener/bewindvoerder.

Abonnementenland.

Heeft op 10 juli 2017 om 19:21 geantwoord

Zetten ze dit zomaar voor iedereen leesbaar hier neer,zijn ze nou helemaal gek geworden!!!lekker makkelijk ook ,zo n reactie,er valt niet mee te communiceren.heb gebeld gemail d en etc.

Alle klachten die gemeld zijn door katjasiun