Klacht: Ongeldige vouchercode, door fout van Pabo

op 10 juli 2017 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zocht een jurkje voor een feestje. Tot mijn verbazing kon ik via groupon een waardebon krijgen van €50 voor een gereduceerd bedrag. Ik heb vervolgens een jurkje uitgekozen en wat andere dingen om tot het bedrag te komen. Enkele dagen later kreeg ik het pakket maar helaas paste het jurkje niet. Jurkje retour gestuurd samen met een BH die ook niet paste. Vervolgens een formulier ingevuld om de spullen te retourneren met een jurkje in de juiste maat en een lipstick blouse. Na een tijd niks meer gehoord en dus gebeld/gemaild. De retourzending was nog niet verwerkt, maar ik had het jurkje wel eind van de week nodig! Dus ik overleg met de telefoniste het jurkje toch maar weer besteld omdat die dan wel op tijd zou zijn (dus dubbel). Als ik dan de dubbele jurk zou binnen krijgen kon ik die vervolgens weer terug sturen. Op 12 april kreeg ik een mail dat de retourzending bevestiging was. Tot op heden niks gehoord of gezien van het dubbele jurkje en blouse. Blijkbaar is dit niet doorgekomen?? Omdat het bijna vakantie is dacht ik goh ik zal het dan maar even checken en probeerde de vouchercode te gebruiken, zodat ik dan alsnog wat leuks kan uitkiezen. Het retourbedrag is inmiddels €40,- . Tot mijn spijt kwam ik erachter dat mijn code verlopen is?! Dit terwijl het eigenlijk de fout is van Pabo omdat zij mijn retour niet goed hebben verwerkt! Ik heb vandaag al telefonisch contact gehad met Pabo, maar zij kon de voucher niet verlengen… Ik heb dus een voucher betaald, een jurkje extra besteld incl verzendkosten etc. en mijn €40,- is weg..

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik een geldige voucher met het bedrag dat ik nog te besteden heb. En in het vervolg duidelijk en heldere omschrijving!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Pabo

1 maand geleden - Gisteren hebben wij de auteur van deze klacht telefonisch gesproken. In dit gesprek werd bovenstaand verhaal gemeld. Onze feiten geven helaas een iets ander beeld weer. Op 5 april jl. heeft de auteur van deze klacht per email contact met ons opgenomen naar aanleiding van de retourzending. In dit contact liet de auteur weten dat ze zich er niet van bewust was dat onze retourperiode 10 tot 12 dagen in beslag neemt. Ze vroeg of de jurk in een andere maat besteld kon worden voor 8 april. Daarop antwoordden wij dat we de bestelling niet met een voucher kunnen noteren, wanneer de retourvoucher niet is aangemaakt. Dit gebeurt pas als de retour is verwerkt. Daarom kon de auteur ervoor kiezen om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen òf de retourzending toch af te wachten. Vervolgens is op 6 april jl. een nieuwe bestelling geplaatst, zonder voucher. De retourzending is pas 12 april jl. verwerkt. Daaruit is een retourvoucher van €40,00,- ontstaan. De omruiling is niet geplaatst, omdat het jurkje reeds opnieuw was besteld. In de retourbevestiging staat vermeld: Bij je volgende bestelling kun je heel eenvoudig jouw persoonlijke vouchercode xxxx gebruiken door deze te noteren in jouw winkelmandje in het vak "Heb je een actie-, kortings-, of vouchercode?". Jouw korting wordt dan automatisch in mindering gebracht op het bestelbedrag. Jouw persoonlijke vouchercode is geldig vanaf 12.04.2017 tot 12.05.2017. Op 23 april jl. stelt de auteur de vraag of de vouchercode verrekend kan worden met de reeds geplaatste bestelling. Daarop is het volgende geantwoord door ons: Beste, Helaas is het voor ons niet mogelijk om de voucher van €40,00 te verrekenen met je bestelling. Wanneer wij dit doen, gaat het overige bedrag verloren. Ik wil je adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen op www.pabo.nl met de voucher t.w.v. €40,00 die je 12 april jl. van ons hebt ontvangen. We hebben de auteur van de klacht meerdere keren gewezen op de retourvoucher en de geldigheid daarvan. Pas op 10 juli jl. wordt er opnieuw, en nu telefonisch, contact opgenomen. Aan de hand van dit gesprek is het besluit genomen om de retourvoucher niet te verlengen, omdat deze inmiddels 2 maanden verlopen is. Dit hebben we per email aan de auteur gemeld. Helaas mochten we hierop geen reactie ontvangen. Met vriendelijke groet, Monique Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 19 juli 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op bovenstaand bericht van 11 juli jl. hebben wij helaas geen reactie meer van de auteur van deze klacht mogen ontvangen. Eveneens hebben wij op onze email van 10 juli jl. geen antwoord gekregen.
Daarom gaan we er vanuit dat de klacht opgehelderd is voor de auteur en om die reden sluiten wij de klacht dan ook af.

Met vriendelijke groet,
Monique
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door aley