Klacht: ongegrond brief gekregen schuld

op 29 mei 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

ik ben van af april weer uit zuid amerika
ben ingaan wonen bij mn zus
kreeg ik vandaag een brief 28-05-2016 van edr incasso
op mijn naam of ik nu via aantal maningen een bedrag van 238 euros wilde betalen
1 .heb nooit een contract afgesloten met ziggo
2 nooit eerder aanmaningen gehad
3 ik woon bij mensen in en betaal kostgeld

ik claim een voldoening
van xxx bedrag
mij word tenlaste gelegd van iets
ik heb nooit met ziggo een contract gesloten
dus eis een schade vergoeding
want mn naam word hierdoor geschaad
en ik zie hier fraude in

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht er1973

6 maanden geleden - en als reactie,bij het uit blijven van deze vergoeding stap ik naar de rechter

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

6 maanden geleden - Wij hebben de klacht van klager geregistreerd en zullen de klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk afhandelen.

Reactie van de melder van de klacht er1973

5 maanden geleden - ja zijn we alweer een week verder , heb jullie nog eventjes mail gestuurd met uitleg van de zaak denk dat er maar vervolg stappen ondernomen moet worden

Reactie van de melder van de klacht er1973

5 maanden geleden - ik ben kostganger op de meteoor 14 ,7891 BE klazienaveen woon bij mn zus in en die is getrouwd met wicher sok Ze hebben idd Ziggo maar die contract sluiten zij af dus dat houd niet in dat je zomaar een schuld van iemand anders naar mij kan schuiven of op naam kan zetten dossier 737329 mijn zus a.lubben mijn zwager wicher.sok ik eis wel genoeg doening want is wel gigantische fout van jullie met vriendelijke groet E.Lubben

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 22 september 2016 om 14:42 geantwoord

Op 3 augustus is er een e-mail gestuurd naar klager dat dossier is gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door er1973