Klacht: Onfrisse vakantie verblijf

op 03 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Gisteren bij aankomst bij oostappen park droomgaard 1,5 uur bij de receptie gewacht om in te checken uiteindelijk voor niets ik werd doorgestuurd naar een andere rij waar we ook 2 uur hebben moeten wachten.
Daar bleken de zwembad tickets ook nog niet klaar te zijn.
Na uiteindelijk 3,5 uur wachten op het park kwamen we aan bij ons huisje prachtig huisje om te zien.
Tot dat wij binnen kwamen niet om te overdrijven echt alles was vies:
Badkamer: toilet was bruin en vies, wastafel nog smeriger met haren van vorige bewoners, tandpasta resten, Badcel ook vies aan de wanden.
Slaapkamers: kinderslaapkamer vies lag van alles op de grond ook een vieze gele plakkerige vlek die er niet af ging, zat allemaal stift op de muur.
Ouderslaapkamer gat in de muur.
Keuken: kopjes en glazen vies aangeslagen en bruin, pannen niet schoon te krijgen, gasfornuis lag vol met vet en kruiden,fluitketel was bruin van vet, in de koelkast lagen nog etensresten van vorige bewoners wat er niet meer echt fris uit zag.
Woonkamer: Lag vol met honden haren en rook alsof er 1 week lang flink doorgemaakt was met alles dicht.
Na 3x met de receptie te hebben gebeld waar ze beloofde direct iemand te sturen was ik het op een gegeven moment zat het was laat op de avond we konden nog niet alles inpakken.
ik belde weer met de receptie met de vraag of goed was dat ik het zelf ging schoonmaken tegen een goede vergoeding dit was prima totdat ik ruim 2 uur had staan soppen en tegen 22 uur bij de receptie kwam.
Hier stond de receptie aardig vol met mensen die klachten hadden.
Ik kon een tegoedbon van 15 euro krijgen voor het restaurant ik was boos, mijn hele dag was naar de knoppen ik had een zere rug (hernia) en was doodop, ik ben boos uit de receptie gegaan er werd mij gezegd het hoofdkantoor te bellen voor juiste vergoeding (deze kreeg ik niet te pakken vandaag) buiten bij de receptie sprak ik iemand die haar kosten terug had gekregen incl 90 euro kado bonnen, ik voelde mij hier erg rot onder en ben terug gegaan en heb dit voorgelegd maar dat kon bij mij niet omdat ik via vakantie veilingen had geboekt, ik vond ronduit belachelijk dat ik dan minder rechten zou hebben.
Ik kon nu 2 bonnen van 15 euro krijgen voor het restaurant deze heb ik ook afgeslagen.
Ook gaf de receptie de schoonmaak de schuld en de schoonmaak die daarna laat op de avond op ons veld kwam de receptie er waren te veel overboekingen.
Daarnaast heb ik vandaag 2e dag niets aan mijn dag gehad door mijn zere rug.
En heb ik kosten gemaakt om allemaal schoonmaakmiddelen te kopen.
ik hoop op een goede oplossing vanuit de oostappengroep.

Ik wil graag een redelijke vergoeding, het is nu met mijn rug maar de vraag of ik iets heb aan de resterende dagen.
Daarnaast voel ik veel onredelijkheid het moet niet uitmaken of ik via het park boek of via vakantieveilingen.
Ook heb ik kosten gemaakt aan schoonmaakmiddelen en ruim 2 uur schoongemaakt waar ik na ook nog eens 3.5 uur wachten een vreselijk zere rug aan over heb gehouden.
Ik laat de vergoeding aan oostappen over en verwacht dat deze redelijk zal zijn.

Ook een punt voor oostappen het veld is erg hobbelig na bezoekje aan mijn buurvrouw ook nog de enkel verzwakt door hol in gras waar ik met mijn voet in kwam.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 24 mei 2016 om 07:56 geantwoord

Beste mevrouw Veldman,

Alle meldingen die via ons klachtensysteem ingediend zijn worden via dat systeem afgehandeld. Afhandeling zal niet verlopen via Klacht.nl maar via ons eigen syteem omdat we op die manier controle houden op de diverse meldingen en het mogelijk dubbel indienden van meldingen.

Sander
Hospitality Team