Klacht: Oneerlijke behandeling

op 27 januari 2014 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben nu precies twee jaar onze laminaat van Roobol liggen. Al kort erna kregen we bollingen langs de naden van het laminaat. Wij hebben niet meteen gebeld na 1 plekje want dan denk je ach zal wel meevallen. Nadat het er meer werden (stuk of 10) dachten we nou we moeten nu toch wel echt iemand ernaar laten kijken. We hebebn gebeld en er zou iemand onafhanelijk ernaar komen kijken. (dus niet degegene die het gelegd heeft) Komt de broer ervan langs. Nou dit is in mijn ogen niet onafhanelijk. De collega zegt meteen al ja mevrouw dit komt echt veel vaker voor. DUS GEWOON SLECHTE KWALITEIT LAMINAAT!!
Krijgen een week later bericht dat de klacht is afgewezen doordat het komt door factoren van buiten af. HALLO OM WELKE DAN!! Na gebeld te hebben met het hoofdkantoor krijg je te horen ja dat hebben jullie zelf gedaan door vocht. Ja natuurlijk. Dit is niet de eerste keer dat we laminaat hebben. Hiervoor hadden we laminaat van de IKEA (die was een derde van de prijs) en daar hadden we nergens last van. Er wordt simpelweg nu gezegd meld je maar bij de geschillencommissie en dan zien we wel wie er gelijk heeft. SCHANDALIG

Ze hebben ook nog de plintjes beschadigd bij het los halen. Ook dit is niet netjes afgehandeld. gewoon terug geniet.

Het gaat om de manier waarop met mensen wordt omgegaan. op het moment dat er geld te verdienen valt spreken ze heel anders met je. En zodra dat niet het geval is... kun je letter de ... op.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dewild