Klacht: Oneerlijk!

op 20 september 2017 over CBR in de categorie

Ik heb mijn scooter praktijk afgelegd en ben gezakt. De reden hiervoor was heel vaag en bijna niet logisch. Mijn rij instructeur zei zelfs dat ik heel netjes heb gereden en bijna vlekkeloos, natuurlijk hier en daar iets wat beter kon, maar niet om hier op afgekeurd te worden. Nadat je je examen hebt afgelegd bespreek je dit altijd in een kamer.. na een tijd vroeg mijn rij instructeur of ik even op de gang wou wachten omdat die een 1 op 1 gesprek wou met de examinator over mijn rij gedrag en hoe die absoluut niet als onvoldoende gerekend kon worden. CBR wilt gewoon geld van je stelen!! Het slagingspercentage van de theorieën zijn 38%!!! Zo dom zijn wij Nederlanders toch niet? Hier moet onderzoek naar gedaan worden en wel meteen.

Ik ben tevreden wanneer er onderzoek word gedaan naar het CBR en de aantal slagers in vergelijking met de zakkers. Misschien dat er wel een lijn door te trekken is? Dat weet ik bijna wel zeker.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lanaaaa