Klacht: Onduidelijkheid kalender bij poging tot verzilveren e ticket bij Veluwse Bron

op 24 september 2017 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Dinsdag 12 oktober probeerde ik via mijn e tickets (3) die geldig zijn tot en met 15 oktober 2017 maandag 2 oktober te boeken. Echter geeft de kalender de hele maand rood aan. Als ik daarover informeer via telefoon of mail, wordt ik afgescheept met de standaard zin:
“Als de kalenderdatum rood gemarkeerd is betekend dit dat er geen beschikbaarheid meer voor uw e-tickets. Het reserveren met uw e-ticket is dan helaas niet meer mogelijk. U zou eventueel wel een reguliere dag entree kunnen reserveren voor maandag 2 oktober”.
Op de donderdag dat ik dit mailtje ontvang, doe ik 4 uur later nog een keer een poging en nu opeens zijn de eerste weken van oktober op de kalender wel vrijgegeven.
Als ik geen extra poging nog had ondernomen, was me dit mooi door de neus geboord.

Ik heb deze tickets zelf ontvangen bij een vorig bezoek.
Doe eens iets aan je informatieverstrekking en scheep niet iedereen via de receptie af met een standaard zin terwijl je gewoon had kunnen aangeven dat de kalender van oktober nog niet was vrijgegeven.
Want met de informatie die jullie verstrekten, was het eigenlijk einde oefening.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Johannes