Klacht: onduidelijke voorwaarden

op 14 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Om op een huis te reageren bij huurwoningen.nl moest je je rekening nummer geven waar de eventuele huur van zou worden afgeschreven. Wie schetst mijn verbazing als er ineens 19.95 wordt afgeschreven van je rekening. Ik negeerde en …oeps…. ik zat al aan een tweede maand vast….WEER 19.95!
Ja, zei huurwoningen, zo gaat dat. Je krijgt 7 dagen proef en dan ro;l je automatisch in een abonnement.Dat staat in de voorwaarden. Nou, niet helemaal. Het is erg vaag allemaal.
Normaal gaat een proefabonnement NOOIT direct over in een vast contract!
Maar bij huurwoningel wl hoor, dus pas maar op. Je moet het betalen.
Niet in zee gan met dien mensen. Op mijn ene reactie op een huurwoning heb ik NOOIT antwoord gehad van huurwoningen.nl
Ga maar naar een ander bedrijf op neem direct contact op met de verhuurder. Maar huurwoningen.nl zijn oplichters.

Als ik mijn 2x 19.95 terug krijg.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 14 juli 2016 om 15:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Op onze website staat duidelijk aangegeven dat u na de eerste 7 dagen gratis €19,95 per 30 dagen betaald, tenzij u het account binnen de eerste 7 dagen gratis weer uitschrijft.

Uw account is op 31 maart jl. ingeschreven op onze website en op 21 mei jl. uitgeschreven, de uitschrijving is dus niet binnen de eerste 7 dagen gratis gedaan.

U heeft uw account op onze website te allen tijden uit kunnen schrijven op onze website.

Wij hebben u zojuist per e-mail een screenshot gestuurd van het aanmeldscherm voor de eerste 7 dagen gratis.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door anonym1950