Klacht: onduidelijke e onethische site poging tot oplichting

op 27 april 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

begonnen met aanmelden, en konden niet meer terug. Hoewel afgebroken, toch een bedankt voor uw aanmelding.
Daarna anderdaags weer mail terug, dat we geen gebruik maken van hun aanbieding. Antwoord ontwijken, wij streven naar een behandeling binnen 48 uur, wat het ergste doet vrezen.

Dit stel ik omdat andere slachtoffers dit ook al hebben ervaren.

Als de website mensen minder agressieve werving doen. En zonder misbruik te maken van de sociale behoeften. Direkt zeggen dat zij bemiddelen voor per maand € 20 i automatische incasso Ergo automatische incasso mag mijns inziens niet zonder echte toestemming.
En 240€ per jaar voor echte bemiddeling is te veel. Na positief resultaat
ala.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 28 april 2016 om 14:48 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor uw e-mail. U heeft met uw e-mailadres enkel een gratis basisaccount aangemaakt. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Wij hebben uw gratis account en de nieuwsbrief voor u gedeactiveerd. Indien u wenst kunt u deze weer opnieuw activeren. Het betreurt ons echter wel dat u zich niet tot onze klantenservice heeft gewend maar direct een klacht heeft geplaatst op deze website.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Cor van der Ster