Klacht: onduidelijke communicatie

op 21 september 2016 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in mijn rekeninggegevens staat een oud telefoonnr. ik kan dus geen nieuwe pas aanvragen omdat de code dan dus niet aankomt. gebeld met santander en ik moest een intern bericht sturen via mijn rekening en dan zou het aangepast worden. Nu krijg een bericht terug dat het opeens schriftelijk moet! Ik heb ook geen melding gekregen dat de passen vernieuwd waren want toen ik geld wilde opnemen bleek de oude pas niet meer te werken en moest ik eerst er zelf achteraan waarom niet. waarom kan je niet gewoon zelf je telefoonnr in mijn rekening aanpassen?? dit is toch gewoon moeilijk doen?

Gewenste Oplossing:

dat santander zoals beloofd aan de telefoon gewoon mijn telefoonnr aanpast zoals in mijn bericht aangegeven staat zonder gedoe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ewerkman