Klacht: onduidelijk of het een spoeling is of permanent

op 01 september 2018 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb mijn haar gekleurd met een spoeling, zo dacht ik. Maar het blijkt na lang bestuderen permanente kleuring te zijn. Later kijk ik op de verpakking. Er staat op: 1. Uitwasbaar 2. houdt tot 8 weken 3. langdurig houdbaar. Toen ik de kleuring kocht, heb ik erg goed gekeken of het UITWASBAAR was. Als er 1,2,3 staat opgesomd, dan denk je: dat zijn de eigenschappen van de kleuring. Alleen nummer 3 staat in het rood. Waarom je uberhaupt vermelden dat iets 8 weken houdt als dit niet eens aan de orde is? Dan zet je het gewoon niet op de verpakking. Plus nummer 3: ‘langdurig houdbaar’ lijkt wel een slechte vertaling te zijn (uit het Frans)? Wij noemen dit permanent in Nederland.

Schadevergoeding en een aangepaste nieuwe verpakking. Zet duidelijk op de verpakking dat het permanente kleuring is, en laat alles wat er niet toe doet weg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 03 september 2018 om 12:44 geantwoord

Heeft op 03 september 2018 om 17:44 geantwoord

Nee, 3 punten vermelden waarbij alleen nummer 3 van toepassing is, is compleet onduidelijk en misleidend. Ik blijf bij mijn punt, dat je louter moet vermelden wat van toepassing is. Het is jammer, Henk van de 'consumer service' dat je niet eens erkend dat de verpakking gewoon gebrekkig is. Het zal wel aan de consument liggen, en niet aan de producent lees ik uit jouw woorden. Jammer, jammer. Ik ben dus geen klant meer.,

Alle klachten die gemeld zijn door deedees