Klacht: Onduidelijk bedrijf

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest mijn bestelling op 1 juni krijgen, maar door een onprofessioneel van dynalogic ik wacht nog steeds, contact met hun opgenomen na 26 minuten op de lijn te wachten, had ik een onduidelijker medewerker die zeide dat weten ze niet hoe lang het gaat duren totdat ik mijn bestelling krijg.
Dynalogic is gewoon een slecht onbekende bedrijf die niet professionele is. Als je wil bellen reken maar uit dat je sowieso 20 minuten ga wachten en plus je betaal 45 cents per minuut..
En je krijg niet van je krijgen can hun.. omdat ze weten niet allemaal wat is professionelisme.

Gewenste Oplossing:

Nog nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dhr, Mevr. Diallo,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ibar