Klacht: Onduidelijk bedrijf

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moest mijn bestelling op 1 juni krijgen, maar door een onprofessioneel van dynalogic ik wacht nog steeds, contact met hun opgenomen na 26 minuten op de lijn te wachten, had ik een onduidelijker medewerker die zeide dat weten ze niet hoe lang het gaat duren totdat ik mijn bestelling krijg.
Dynalogic is gewoon een slecht onbekende bedrijf die niet professionele is. Als je wil bellen reken maar uit dat je sowieso 20 minuten ga wachten en plus je betaal 45 cents per minuut..
En je krijg niet van je krijgen can hun.. omdat ze weten niet allemaal wat is professionelisme.

Nog nooit

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte Dhr, Mevr. Diallo,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ibar