Klacht: Ondoorzichtig Laks bedrijf.

op 13 januari 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Komt afspraken niet na.Neemt na herhaaldelijk verzoek geen contact op.
Overweeg afscheid te nemen, maar denk nog wat na over de volgorde van handelen. Rechtsbijstand, KIFID, Vereniging Eigen Huis,Consumentenbond. Valt wellicht onder categorie dozenschuivers,
Tip! Alleen factuur uit depot Notaris betalen, dus bij gebleken resultaat.
Zie deurwaarders,beslagleggers en andere mogelijke dreigers graag tegemoet. Dit laatste vooral na het lezen van meerdere gebruikservaringen.;)

Niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

9 maanden geleden - Geachte heer Huiskamp, Helaas wachten we na talloze verzoeken nog immer op de gevraagde jaarcijfers. Graag zien we deze tegemoet.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:38 geantwoord

Geachte heer Huiskamp,

Wij hebben u meerdere mails verzonden inzake de ontbrekende gegevens. Helaas hebben wij niets meer van u vernomen. Conform de ondertekende opdracht heeft de adviseur diverse werkzaamheden voor u verricht. Voor verdere informatie verwijs is u naar de diverse mails die u van ons heeft ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermanhuiskamp