Klacht: Ondeugdelijke inspectie

op 26 mei 2016 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

CED is ingehuurd door Flexxfloors als onafhankelijk expertisebureau om mijn klacht mbt Flexxfloors te onderzoeken. CED haalt aan dat stroken flexfloors strak tegen wand en of kozijn aan liggen. Dit is pertinent NIET waar. Overal is ruim ruimte genomen. Ik heb tijdens de inspectie aangegeven dat ik de meubels van zijn plek wilde schuiven om dit OVERAL te kunnen laten zien. Dat was niet nodig.
Ook geeft hij aan dat er kabels tussen de wanden en de flexfloor liggen. Dit is op 1 plek het geval. Als hier iets meer onderzoek naar gedaan was dan alleen naar de kabel kijken, dan had hij kunnen voelen dat deze kabel helemaal los ligt, kan bewegen en tussen twee ondervloerplaten in ligt.

CED maakt zich tijdens dit onderzoek belachelijk door leugens door te spelen naar hun klant. Ik zit met de gebakken peren en moet meer energie dan me lief is steken in het opgelost krijgen van mijn klacht

Een ECHTE inspectie, geen natte vinger werk en verzonnen bevindingen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CED

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CED nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilz