Klacht: Ondeskundigheid, lijkt wel of ze het voor het eerst doen.

op 31 mei 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Hierbij willen wij laten weten, dat we geenszins tevreden zijn over de voortgang van de bemiddeling omtrent onze hypotheek.Daar wij vanaf het begin het idee hadden dat we een van de eerste cliënten waren, vinden wij dat er een wanprestatie woord cq is geleverd. wij vinden de bemiddelingskosten a 2550 euro voor deze wanprestatie dan ook absoluut niet terecht. Zijn al vanaf 23 maart bezig, en we zijn begonnen zonder boete rente dat werd van af 15april 2500 euro en is inmiddels vanaf 13 mei weer verhoogd moesten ook div keren dezelfde papieren en informatie kopieeren en aan brengen. Tot op heden 31 mei nog niet bij de notaris geweest.

Als er contact met ons word opgenomen, zodat wij het uit kunnen leggen.
De rekening woord aangepast

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

11 maanden geleden - Geachte familie Knol, De adviseur heeft inmiddels contact met u opgenomen. Gezien het feit dat hij o.a. zelfs op koningsdag stukken bij u heeft opgehaald en een van de binnendienstmedewerkers stukken in Schiedam heeft verzameld, is de aantijging van "internetbedrijf" niet helemaal passend. Gezien de goede contacten tussen u en uw adviseur nemen we aan dat de zaak naar tevredenheid is opgelost. De adviseur neemt zsm contact met u op om e.e.a. te bespreken

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jangebit.

11 maanden geleden - Nou dat dacht ik niet,Omdat door ondeskundig handelen alles opnieuw, bij ons thuis met onze spullen gekopieerd moest worden. Dat het een internet bedrijf betreft hebben we van Silvia niet van onszelf. Silvia zei ook dat wij een mail hadden gehad op 30 maart om 19.59. met 200 pagina,s werd gecorrigeert naar 68 pag. nou, ik heb ze niet gezien. Dat we twee keer in Capelle zijn geweest zullen jullie toch wel weten,en dat ik gebeld heb om te vragen wat voor papieren moeten we nog tekenen waren er nog twee, ik vroeg zeker weten ,(Silvia) ik vroeg, en die papieren van de notaris dan o,ja die ook, nou sorry hoor .Ik weer naar Capelle alles afgegeven heb je nu alles, ja, ik zeker weten, nog een keer nakijken ja zeker weten.Wat schetst mijn verbazing ,word ik na twee uur gebeld dat we nog een papier moeten tekenen, ik heb het toen bij haar thuis afgegeven.doe je dat expres of weet je niet waar je mee bezig ben. Zo gaat het al sinds 23maart. sommige documenten div keren aan moeten leveren. Dan moesten ze weer dit en dan weer dat, niets ging goed. Ik heb daar maar een woord voor ondeskundigheid. Daarbij kost dit ons aan boete,s twee maal 15 april 2500 euro en 13 mei 750 euro. Wie gaat dat betalen 3250 euro, en je moet per geleende euro 1.81 euro terug betalen. dus jullie trage (ondeskundige) bemiddeling kost ons 6175 euro Als onze adviseur gezegd had dat jullie een internet bedrijf waren en alles digitaal aangebracht moest worden (Silvia) terwijl wij heel duidelijk gemaakt hebben dat we absoluut niets met computers hebben.En als hij gezegd had dat je er binnen 8 dagen vanaf kon, hadden wij helemaal niet met jullie in zee gegaan. Wij vinden dan ook dat de rekening voor deze wanprestatie a 2450 euro aangepast zou moeten worden. Tevens zouden wij graag willen dat u telefonisch contact met ons opneemt inplaats van mailen. (Het gaat hier trouwens om Malcolm Iwema)

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:17 geantwoord

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:17 geantwoord

Hallo Robin,
Ik weet niet wat ze allmaal aan het doen zijn, maar er is hellemaal geen oplossing er is ook hellemaal geen contact geweest ,laat staan een oplossing aangeboden.Details over deze oplossing zijn bij u bekend, mogen wij ze dan ook weten.
mvg.J.Knol.

Reactie van de melder van de klacht jangebit.

9 maanden geleden - We hebben tot een PAAR UUR GELEDEN niets van goedkopehypotheek of klacht.nl gehoord maar nu schijnt er een oplossing te zijn? waar wij niets van weten.Dus wat is dan die oplossing ,en waarom weten wij hier niets van. mvg J.Knol..

Alle klachten die gemeld zijn door jangebit.