Klacht: ondeskundig, duurt allemaal heel erg lang

op 10 juni 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

wat een spijt heb ik dat ik hiermee begonnen ben, afspraken worden niet na gekomen geen kopie gehad van de overeenkomst maar wel rekeningen sturen en dreigen met het incassobureau, ze hebben niets uitgevoerd dan een paar grafiekjes gemaakt. ik vraag om de overeenkomst maar hier wordt niet op in gegaan….. wat een elende het zijn gewoon oplichters!!

omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb, wil ik van de overeenkomst en dus ook van de nota af.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

9 maanden geleden - Beste heer den Hamer, Naar het door u opgegeven e-mail adres welke u hier ook gebruikt is het volgende verstuurd. 23-02 20:04 kopie van de overeenkomst 23-02 15:57 een bericht dat uw aanvraag is gedaan 01-03 21:28 proforma hypotheekadvies Daarna heeft u van onze adviseur alle stukken, inclusief hypotheekofferte e.d. gekregen. Daarna heeft u besloten niet verder met ons te willen gaan en hebben wij uw klacht in behandeling genomen. De uitslag hiervan is naar u gecommuniceerd. Ik ga er vanuit dat u nu voldoende bent geïnformeerd. Een kopie van de mails kunt u bij ons opvragen als u deze niet meer terug kunt vinden. Vr. groet, De Directie

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:08 geantwoord

Beste heer den Hamer,

23-02 20:04 kopie van de overeenkomst
23-02 15:57 een bericht dat uw aanvraag is gedaan
01-03 21:28 proforma hypotheekadvies

Vr. groet, De Directie

Heeft op 23 augustus 2016 om 17:04 geantwoord

Er is geen oplossing geboden, ze sturen alleen maar een factuur dit samen met een incassobureau en dreigen...... met deurwaarders etc. Verder is er geen contact gezocht met ons. uiteindelijk hebben we offertes gehad, alleen stonden hier dingen in die wij niet hadden afgesproken. Lekker makkelijk ja vervolgens zeggen dat ze aan zich aan de afspraken houden en dat er betaald moet worden. Het zegt al genoegd dat het zo lang duurt voordat er gereageerd wordt op de klacht. Verder spelen er nog diverse zaken wat ik niet ga benoemen hier. Ligt nu bij mijn rechtbijstand.

Alle klachten die gemeld zijn door sjonendaan