Klacht: ondertiteling

op 09 oktober 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Ten eerste hebben nog weinig programma’s ondertiteling bij RTL, in tegenstelling tot de publieke omroep en SBS6. ALS er dan eindelijk een ondertiteling is, dan wordt de helft, dat wordt gezegd, niet ondertiteld. Nou, daar hebben we wat aan. soms is het best cruciaal, wat er gezegd wordt en dan heb ik het niet verstaan en hebben jullie de ondertiteling maar gewoon overgeslagen. Het begint behoorlijk te irriteren.

En juist programma's, waar gewone mensen in voorkomen, worden niet ondertiteld en dat zijn juist de belangrijkste, want presentatoren articuleren goed, dus zijn over het algemeen redelijk te verstaan, maar de gewone mensen zijn niet gewend om te articuleren, dus praten vaak wat binnensmonds en dan versta ik er geen jota van.
En b.v. bij GTST wordt er geregeld niet ondertiteld en laten jullie hele zinnen voorbijgaan zonder dat er ondertiteld wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoswithaErika