Klacht: ONDERSTEL KINDERWAGEN

op 07 oktober 2016 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HEB HET ONDERSTEL VORIGE WEEK TERUG GESTUURD OMDAT HET FRAME KROM WAS EN HEB HET GISTEREN TERUG GEHAD MAAR DE KLACHT IS NOG HET ZELFDE MAAR WIL ZO GRAAG NAAR BUITEN MET ME BIJNA 2 WEKEN OUDE DOCHTER MAAR HEB NU NIKS OM ME NAAR BUITEN TE GAAN IK HEB DEZE KADO GEKREGEN DUS MAG WEL IETS GOEDS HEBBEN DAN

Gewenste Oplossing:

ALS DE WAGEN GEWOON RECHT DOOR GAAT EN NIET STEED NAAR RECHTS TREKT

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebeqo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 16 november 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste

Wij hebben deze frame in totaal 2 keer laten ophalen en is gecontroleer door onze technische afdeling waar er helemaal niet te zien is en de kinderwagen rijdt gewoon perfect!
Wij willen het nogmaals ophalen als u dat graag wilt?
Laat het ons even weten

U kunt ons altijd mailen naar info@bebeqo.com

Met vriendelijk groet
Bebeqo

Heeft op 16 november 2016 om 12:16 geantwoord

De wagen is nog niet goed ze zijn naar een baby winkel geweest het ligt aan de wielen ze hebben hem te koop gezet mijn nichtje wil geen probemen meer hebben met hun ik vindt dit niet een leuk cadeau te geven die niet klopt en dat je bang bent om het nog een keer te melden hoop hier bij genoeg gezegd te hebben hoop op een andwoord van jullie met vriendelijke groet nel ronken

Alle klachten die gemeld zijn door NEL RONKEN