Klacht: Onderhoudscontract?

op 08 april 2013 over Tempus in de categorie CV Ketels

Sinds begin dit jaar krijgen we brieven van jullie “Eneco-instalatiebedrijven”, voorheen “Tempus”. Met daarin het verzoek om met jullie, een onderhoudsafspraak te maken voor onze CV-ketel. Wij hebben jullie (“Eneco-instalatiebedrijven”), in het verleden totaal niet benaderd voor een onderhoudscontract en zodoende ook voor geen onderhoudsafspraken.
De brieven worden gedresseerd voor ene: Bakker. Maar deze persoon woont niet op ons adres! Wij vonden dit vreemd en hebben begin maart gemaild naar Eneco. Wij moesten een scan van de brief via mail terug sturen, hierna horen wij niks. Op 8-4-2013 gebeld naar jullie klantenservice, die in de brief stond vermeld.
Hun geven aan dat ons huis van “Woonbron” is en een “Vaillant” als CV-ketel hebben. Deze gegevens kloppen niet! Ons huis is particulier en wij hebben ook een hele andere merk als CV-ketel! Wij denken dat met de komst van twee nieuwe overburen aan de andere kant van de straat, het een en ander is misgegaan.

Wij verzoeken vriendelijk onze gegevens van ons adres te verwijderen uit uw bestanden, aangezien we geen overeenkomst hebben en ook niet gediend zijn voor brieven die eigenlijk voor iemand anders zijn!

Ook vinden wij het eigenlijk niet kunnen dat na meerdere mails het probleem nog steeds niet verholpen is!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tempus

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tempus nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tempus in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door matthijs0027