Klacht: Onderhoud vijver

op 25 juni 2016 over Gemeente Enschede in de categorie Gemeente

Ik heb een klacht en kwam hier op de site uit..Dus dan maar via hier..Op boswinkel waar nu alle woningen worden gesloopt ..is er nog steeds een super mooi stukje groen te vinden..Achter de kotmanlaan. Hier is een vijver te vinden. .Helaas constateer ik sinds een half haar dat er steeds meer dooie dieren inliggen. Ook liggen er vaten met troep in..dooie dieren die drijven..Zou hier aub wat aan gedaan kunnen worden ? ..Ik loop er namelijk graag met mijn hond.helaas is mijn hond ook een waterrat en ik moet er niet aan denken dat hem wat overkomt hierdoor .Ik heb foto\\\’s ervan..Helaas is het bestand te groot om erbij te plaatsen..mocht u interesse hebben dan hoor ik het wel

Dat het wordt opgeruimd -schoongemaakt.en dat het water wordt getest en evt. Maatregelingen worden genomen als dit nodig is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Enschede

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniellelammers