Klacht: Onderhoud op Server kost geld

op 03 oktober 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Afgelopen vrijdag/zaterdag heb ik FIFA punten willen kopen via mijn PS4, om zo een paar pakketjes te kunnen openen in FUT(Ultimate Team). Bij het kopen van mijn pakketje van 14,99 EUR kreeg ik nadat ik mijn bestelling had gedaan de melding “Er vind momenteel onderhoud plaats, probeer het later nog eens”, later heb ik dit weer geprobeerd (tot 4keer toe in totaal) Helaas zonder succes. Nu de volgende dag wilde ik het weer proberen en zie ik tot mijn schrik dat er voor 60 EURO (4x 14,99) is afgeschreven.

De klacht lijkt me duidelijk, ze geven aan “probeer het later nog eens” vervolgens als je het probeert is het blijkbaar al afschreven(op dat moment niet bij geschreven).

Ik ben tevreden wanneer ik de 45 EURO ( daarmee natuurlijk ook alle punten die teveel zijn) teruggenomen kunnen worden door EA. 60 EURO is me teveel van het goede, anders had ik wel een groter pakket gekocht, kreeg je ook meer punten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krokeddje