Klacht: Onder valse voorwendselen contract af laten sluiten

op 27 maart 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Contract afgesloten met Lijbrandt. Zij hebben nooit verteld wat het zender aanbod zou zijn dat ik zou krijgen. Daarnaast hebben ze ook nooit gezegd dat ik een tv moest hebben met dvb-c ontvangst. Monteur heeft aansluiten schandalig in de huiskamer gemonteerd. Bellen met Lijbrandt helpt niet. Tot overmaat van ramp gooit Lijbrandt de hoorn op de haak tijdens melden van de problemen.

contract ontbinden.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 27 maart 2013 om 15:36 geantwoord

Beste meneer Van der Lee,

Wij beantwoorden graag uw vragen.

Zenderaanbod
Het zenderaanbod staat op onze website. Hier kunt u zien welke zenders wij aanbieden.

DVB-C
U kunt bij ons analoog tv kijken met de coax kabel, DVB-C en interactief. Het is voor ons abonnement niet noodzakelijk dat u een televisie heeft die de mogelijkheid heeft voor DVB-C.

Plaats modem
De plaats van het glasvezelmodem wordt bepaald in overleg met de eigenaar van de woning. Heeft u een huurwoning? Dan is dit overlegd met de verhuurder. Bent u eigenaar van de woning? Dan overlegd de netwerkbeheerder bij de aanleg waar het glasvezelmodem het beste kan worden geplaatst. Hier wordt uw akkoord voor gevraagd.

U kunt gebruik maken van de televisiedienst, de plaats van het modem wordt bepaald in overleg met de eigenaar van de woning. Wij zien hierom geen reden om uw abonnement te ontbinden.

Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door leestoof