Klacht: Ondanks regeling met schuldhulp blijf syncaso doorgaan

op 28 juli 2016 over Geen idee in de categorie Algemeen

Goeie morgen ondanks herhaaldelijk terug schrijven blijf syncaso door gaan terwijl we in de schuldhulp zitten om het probleem op te lossen met zilverenkruis
Er is gevraagd door de gemeente om het aan te houden en te wachten tot het opgelost is maar desondanks blijft syncaso door gaan en nu krijg ik weer een mail vAn hun binnen die voeg ik bij gr elisa
Bijna elke dag sturen zij mij deze berichten
Deurwaarders brengen mensen alleen maar verder in de problemen ze zijn onbeschoft en reageren niet op mail die je ze stuur meerdere malen heb ik hun gebeld en geschreven dat we met de schuldhulp bezig zij en zelfs daar reageren ze niet op de dame van degemeente heeft ze gebeld eergister en ze zouden het een maand aanhouden en vandaag 28 juli krijg ik weer deze mail binnen

Naam: E.F.A. van Reenen
Inzake: ZILVEREN KRUIS ZORGVERZEKERINGEN
Dossiernummer: 251677974
Telefoonnummer: 088-5151550

Geachte mevrouw/mijnheer van Reenen,

In bovenstaande zaak bent u, ondanks eerdere schriftelijke en of telefonische aanmaningen, in gebreke
gebleven met betaling van het gevorderde.

Wij verzoeken u voor de allerlaatste maal om BINNEN VIJF DAGEN NA HEDEN het verschuldigde
saldo berekend tot en met heden aan ons kantoor te voldoen.

Saldo te voldoen: € 234.68 exclusief de bijkomende kosten die eventueel de komende dagen in rekening zijn/worden gebracht.

Betaling dient te geschieden door een overboeking op onze bankrekening, onder vermelding van het
hierboven vermelde dossier. U kunt binnen de termijn van vijf dagen deze e-mail gebruiken voor een
gemakkelijke, veilige en snelle betaling via iDEAL:

Klik Hier
Kies uw bank
Volg de instructies van uw bank om de betaling uit te voeren
Heeft u vragen over deze aanmaning, neem dan telefonisch contact op via bovenstaand telefoonnummer.

Indien u deze vordering inmiddels heeft voldaan, verzoeken wij u deze e-mail als niet verzonden te beschouwen.

Hoogachtend,

Syncasso
Postbus 6002
1005 EB Amsterdam
NL78 RABO 0159 1193 91

Als ze ophouden en eens naar de mensen zouden luisteren incaso buro zijn er niet om problemen op te lossen maar om mensen verder te laten zinken
Ze rekenen torenhoge bedragen behandelen mensen als oud vuil er moet echt wat veranderen in nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geen idee

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geen idee nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elisarutten