Klacht: ondanks opzeggen toch per automatische incasso geld afgeschreven

op 05 december 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het voorjaar van 2017 mijn abonnement op Schoolbank opgezegd. Desondanks werd er op 4-12-2017 per Europese incasso € 19,99 afgeschreven! Daar is geen enkele tegenprestatie voor geleverd, want ik heb al zeker twee jaar geen enkel bericht van Schoolbank per email ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Mijn lidmaatschap verwijderen uit de administratie en geen geld meer per automatische incasso afschrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 december 2017 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Hemmes,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u naar aanleiding van uw verzoek in maart instructies toegestuurd om het pluslidmaatschap stop te zetten. Wij gaan er van uit dat u deze instructies niet heeft opgevolgd waardoor het pluslidmaatschap nog actief is. Volgens ons systeem staat u geregistreerd met het e-mailadres *******@inter.nl.net.
Wij kunnen het pluslidmaatschap voor u stopzetten. Ter verificatie ontvangen wij nog wel graag uw geboortedatum. Deze kunt u doorgeven aan onze helpdesk (service@schoolbank.nl) Vergeet in de e-mail niet aan te geven met welk e-mailadres u het account heeft aangemaakt en dat het gaat om een opzegging van het pluslidmaatschap.

Met vriendelijke groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door sies hemmes