Klacht: ondanks opzeggen toch per automatische incasso geld afgeschreven

op 05 december 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

In het voorjaar van 2017 mijn abonnement op Schoolbank opgezegd. Desondanks werd er op 4-12-2017 per Europese incasso € 19,99 afgeschreven! Daar is geen enkele tegenprestatie voor geleverd, want ik heb al zeker twee jaar geen enkel bericht van Schoolbank per email ontvangen.

Mijn lidmaatschap verwijderen uit de administratie en geen geld meer per automatische incasso afschrijven.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 december 2017 om 15:48 geantwoord

Beste meneer Hemmes,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u naar aanleiding van uw verzoek in maart instructies toegestuurd om het pluslidmaatschap stop te zetten. Wij gaan er van uit dat u deze instructies niet heeft opgevolgd waardoor het pluslidmaatschap nog actief is. Volgens ons systeem staat u geregistreerd met het e-mailadres *******@inter.nl.net.
Wij kunnen het pluslidmaatschap voor u stopzetten. Ter verificatie ontvangen wij nog wel graag uw geboortedatum. Deze kunt u doorgeven aan onze helpdesk (service@schoolbank.nl) Vergeet in de e-mail niet aan te geven met welk e-mailadres u het account heeft aangemaakt en dat het gaat om een opzegging van het pluslidmaatschap.

Met vriendelijke groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door sies hemmes