Klacht: Onbetrouwbare Rampenfirma

op 06 juli 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rampenfirma

22 mei besteld, zou op voorraad zijn dus betaald met Ideal. Dus niet! Zou binnen een week geleverd worden. Vandaag, 6 juli, nog steeds niks. Hele week al gebeld, alle nummers incl. doorkieskeuzenummers. Nog NOOIT heeft iemand opgepakt of gereageerd op mijn mails, incl niet het magazijn.. Dus conclusie!
RAMPENFIRMA, nooit zaken mee doen!

Beste Guy Van grinsven,
Hartelijk bedankt voor uw bestelling. Helaas waren uw een of meerdere producten van uw bestelling niet op voorraad. Deze zijn zojuist besteld bij de leverancier. De verwachte levertijd is ongeveer één week. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met (DEZE MAG IK NIET NOEMEN VAN DEZE SITE). Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u die stellen via een reply op deze e-mail, of bel met 073-6140104. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden!

Ordernummer: 210750
Datum: 22 maandag mei 2017
Status: Backorder

Veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,
Toemen.nl
Minderbroedersstraat 32
5211 EL ‘s-Hertogenbosch

WeeWeeWee.toemen.nl

Gewenste Oplossing:

Als deze firma zijn activiteiten staakt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guy van grinsven-maastricht