Klacht: Onbetrouwbaar ten top!!

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Wehkamp tv besteld..nooit gekregen ondanks herhaaldelijke toezegging. Stééds opnieuw zitten wachten op de levering. Maar geen Dynalogic. Wehkamp weet het ook niet meer. Belachelijk toch dit. Dynalogic stuurt steeds mailtjes dat ze niet leveren. Ben ik blij dat ik nooit vooraf betaal! Maar frustrerend is het zeker. Slechte service

Gewenste Oplossing:

Als ze de afspraken nakomen! En niet voor niets me laten zitten wachten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bodbijl,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Sonvp64