Klacht: Onbetrouwbaar bedrijf

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zit al een week op een levering te wachten waarbij er op het laatste moment (3x) een mail komt met een slap excuus waardoor ze niet kunnen leveren op de afgesproken tijd. Nu al 3 keer is de bezorger niet op komen dagen en moet je zelf opnieuw een afspraak maken. Een gebed zonder eind. Waardeloos bedrijf en hoop dat bol.com dit ook snel in gaat zien.

Als ze hun afspraken nakomen of in ieder geval een passende oplossing bieden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:18 geantwoord